Imajući u vidu specifičnost proizvoda (najveći deo proizvoda čini hrana za kućne ljubimce upakovana ili hermetički zatvorena u džakove i vreće), nakon primopredaje proizvoda od strane kurirske službe i njegovog otvaranja, nije moguće izvršiti povrat odnosno reklamaciju istog, osim u slučaju fizičkog oštećenja robe koja se dostavlja.
Ukoliko je proizvod koji se dostavlja fizički oštećen, kupac ima mogućnost izbora da isti na licu mesta vrati kuriru i ne prihvati preuzimanje robe. U tom slučaju, ukoliko proizvod nije unapred plaćen kupac nema obavezu da izvrši plaćanje istog, kao ni da snosi troškove dostave proizvoda, bez obzira na vrednost robe koja se dostavlja.
U slučaju da je porudžbina unapred uplaćena od strane kupca preko računa, a kupac ne prihvati preuzimanje robe usled fizičkog oštećenja iste od strane kurirske službe, kupcu ce biti refundiran uplaćeni iznos u celosti i to najkasnije 5 radnih dana od momenta pokušaja dostave.
Troškovi dostave proizvoda i u ovom slučaju padaju na teret nalogodavca, odnosno naše Kompanije. Ovom prilikom kupac je dužan da nam dostavi podatke o proizvodu koji reklamira, fotografije fizičkog oštećenja istog, kao i da dostavi dokaz o uplati sa brojem računa na koja će sredstva biti naknadno refundirana.
U svakom drugom slučaju osim gore navedenih, nakon isporuke i primopredaje proizvoda, kupac nema prava na povrat istog. Shodno tome, naša kompanija nije u obavezi da refundira sredstva kupcu niti da snosi troškove dostave predmetnog proizvoda.
Kompanija ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na Web sajtu ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da kontaktirate korisnički servis i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti kako biste dobili željeni proizvod.