Vetocanis Dental Kit

VETOCANIS Dental Kit – set za oralnu higijenu kod pasa

Lako operite zube psima pomoću VETOCANIS kompleta za zubnu higijenu protiv zubnog kamenca. Njegova četkica i pasta za zube sa ukusom keksa pomažu vam da eliminišete naslage i zadah iz usta i tako sprečite oralne infekcije.

650.00 din

Šifra proizvoda: 22753 Kategorije: , Oznake: ,

Opis

Komplet dentalne higijene VETOCANIS je najkompletniji način borbe protiv zubnih naslaga i lošeg zadaha kod vašeg psa. Zubni plak uzrokuje potencijalno ozbiljne infekcije koje mogu dovesti do gubitka zuba. Zbog toga veterinari preporučuju redovno četkanje kako bi se ograničilo nakupljanje zubnih naslaga.

Vetocanis Dental Kit komplet sadrži: – 1 pasta za zube koja pomaže u uklanjanju zubnih naslaga koje se nakupljaju na zubima vašeg psa – 1 dvoglava četkica za zube koja odgovara svim veličinama psa i znači da se mogu očistiti čak i zubi do kojih je vrlo teško doći. – 1 silikonski jastučić za masažu koji deluje direktno na desni vaše životinje. Nežno čisti i jača desni na praktičan i bezbolan način. Zdrave desni znače svežiji dah. Pasta za zube sa ukusom keksa. Cev od 85 g.

1. Nanesite malu količinu paste za zube na kraj četke.

2. Očetkajte unutrašnjost i spoljašnjost gornjih i donjih zuba.

3. Završite masiranjem desni četkom za prste.

Gutanje paste za zube neće naneti štete vašem psu. Ponovite ovu operaciju najmanje 3 puta nedeljno. Važno je postepeno navikavati psa na četkanje. Započnite sa navikavanjem psa na ukus paste za zube na prstu i na osećaj četkica i pasta za zube, idealno od navršenih 2 meseca. Nagradite psa nakon uspešnog četkanja kako biste ga ohrabrili. Budite pažljivi tokom prvih četkanja, jer to može zaprepasti životinju.

Dodatne informacije

Težina 0.2 kg